mandag 18. mai 2009

17.mai - 18. mai

17. mai
GRATULERER MED DAGEN!! tenkte jeg måtte ha samme overskrift som dato. HEHEHEH, kuli. natt til 17. var det okheifest i fjordparken med karpe dizm lizm. tok greit av, var hjemme i 3-4 tiden, og i 10 tiden var det på tide å stå opp igjen for å få med seg russetoget. vi gikk fra drammen vgs klokken 1. selvfølgelig klarte idiotene som gikk først å gå feil vei, så hele toget, ja, HELE toget, måtte snu. flott, bra, ok. etter russetoget dro jeg hjem for å skifte, det var så ballevarmt ute at jeg måtte ha av meg russeklærne. så dro vi opp til tranby, til stian og malene, tjohei! her grillet vi og pjallet + at vi hadde moro av den våryre fuglen hennes!

kjempeblid etter russetoget, sammenbundet med hege


etter skiftingen!



18. mai
da er russetiden over, den er over like kjapt som den kom. en måned med fyll, fanteri og pappas visa er ikke lengre her. det er som å trede inn i en helt ny verden, 0 alkohol, 0 snus, 0 faenskap, 0 penger. eller jo, jeg har 27,50 i lomma. men hva får jeg for det? jeg kommer seriøst til å dø!1111111 til helgen skal jeg til tønsberg og tjene litt cash, det skal bli deilig! jeg fikk forresten vite at jeg ikke kom opp i verken norsk eller matte :D:D:D:D:D:D:D men større sjangs er det for at jeg kommer opp i muntlig i juni :(((((((((((((((((((
nå sitter jeg og jobber med min stilige rapport fra praksisperioden som skal leveres i morgen :D:D:D:D:D blæ.

Ingen kommentarer: