onsdag 13. mai 2009

forheadcakes

woho, jeg spilte kamp i går, så derfor henger jeg langt etter på eksamen. ikke bare pga kampen, men også fordi jeg schmokket fingern i går, så den er bristet eller ett eller annet, så sliter med skriving. HURRA. jeg har lyst til å ta selvmord for en tre dagers tid nå, til alt stresset er borte. nå sitter jeg å kuker i meg to pannekaker (mammaen min er sikkert som din mor - hun lager verdens beste pannekaker.) og et stooort glass med julebrus, må nesten ta en pause fra eksamensforberedelser og se paradise hotel, siden jeg ikke fikk med meg dette i går.
senere kommer Alev og Dilek, vi skal jobbe videre med eksamen mens vi skal øl'e litt. gleder meg til de kommer, men ikke til hva vi skal holde på med. jeg har jobbet med eksamen i 7 timer nå og er drittlei!
gleder meg til alt er over, skal bli så digg. jeg er så sliten av det dritet, at jeg ikke lengre orker å sminke meg :p jeg har ikke gått uten sminke på skolen på 2 år. en gang måtte jo bli den første..
nå skal jeg spise litt, før jeg må jobbe videre. tata.

Ingen kommentarer: