lørdag 9. mai 2009

patey

okei, i det siste så har jeg vært ræææva på å blogge, noe jeg sa i et kort innlegg jeg kastet inn i stad også. de siste dagene har forsåvidt gått til litt brutal shopping.

så, jeg har kjøpt en del dritt i det siste.
store solbriller MÅTTE jeg bare ha, har leitet etter det såå lenge.
capsen var bare et must, love at first sight.
veet var på tilbud.
det samme var 8pkn med selvbruning.
vaselinen var også på tilbud.
og bjørn borg var det 70 % på. så HALLO, kunne ikke motstå dét.

jepp, i går hadde jeg russefest. heidi ble grrrrrreit full, så da vi skulle følge henne til togstasjonen måtte vi holde henne fast, så hun ikke skulle gå på tryne. hahah. hege og øystein kom en tur også, det var kooos! var show så lenge det varte though.

slik så jeg ut, russebuksen lukter ikke like godt lengre, som det den gjorde den første dagen. jeg klarte å sette meg oppi øl i går og øl lukter rett og slett jævlig. vasker jeg buksa, så kapper de av det ene buksebenet, noe jeg er lite keen på. så jeg får bare holde ut, jeg tror ikke jeg dør!

idag har jeg bare slækket, orket rett og slett ikke annet, og jeg er ikke i kongehumør til å skrive blogg nå heller, ser frem til tusenfryd i morgen! :D blogges.

1 kommentar:

Carina sa...

det ene buksebeinet ditt skulle ha vært klipt av for lengst!! Du har ikke brukt russebuksa di hver dag :o