mandag 11. mai 2009

tusenfryd

i går, søndag, var jeg på tusenfryd! :D
måtte opp klokken 8, og jeg skjønte ærlig talt ikke en dritt da jeg våknet - hvorfor ringte klokken? det var jo ikke mandag.. så kom jeg på - ah, jeg skal jo på tusenfryd! :D
det regnet da jeg sto opp, men jeg visste at det var meldt bedre vær utover dagen, og siden det er søndag så er det faen ikke annet å gjøre, så selvfølgelig dro vi allikevel! ingen som har dødd av regn. godt mulig vi skulle bli de første, hvem vet? jeje. bussen gikk 0923 fra drammen og var i oslo 1005. såå skulle vi ta bussen fra oslo til tusenfryd. hahahah, vi gikk å leitet i en time. vi fikk forklart en vei av noen og en annen vei av andre. så fant vi ut at vi skulle gå på bussterminalen å spørre. vi fikk et kart, og alle suger like mye til å lese kart, så vi havnet til slutt foran oslo s. vi gikk nedover gaten hvor alle trikkene kjører og sånt. jeg så en busstasjonen neddimellom bortimellom og sa - det er sikkert den!! men neida, vi gadd ikke gå dit, for det var så langt, så da gikk vi heller til turistinformasjonen. - det er den bussholdeplassen rett ned der! :) HVA SA JEG??!?!?!?!++1+ så gikk vi ned til busstoppet og der sto bussen, vi tenkte - jeje, vi har god tid, bussen skal ikke gå før 10 min. da vi gikk på fikk vi såvidt betalt før den begynte å kjøre. hahah, hadde så mættaflaks. jeap, så var vi på tusenfryd kvart over 11. så da var det i gang, vi tok ALT, alt vi fikk lov til å ta though. noe er det sånn maks høyde på. ble så sykt blaut på supersplash, fifan. vi hadde fint vær stortsett hele tiden, men hadde noen byger innimellom.
da klokken nærmet seg halv 6 ble vi kjent med noen guttevalper fra moss, roger og patrick, yoyoyo. digget de, de var kjempesøte. kjørte thunder coaster med de, rakk et par ganger før tusenfryd stengte, synd at vi ikke ble kjent med de før lehommmm. så hadde jeg på meg solbriller, as always, de skulle absolutt ha meg til å ta av de - jeg vil se hvordan du ser ut!
hehehehe, jaddaaa, måtte jo ta dem av da vi skulle kjøre thunder coaster :((((( roger slang forresten inn en kommentar, du må ikke snuse, søta! EG BARE - HEI ÅG HALO, KALTE EN KJEKK GUTT MEG SØT AKKURAT NÅ? pule?

kommer bilder senere, må bare få lastet opp.

dagen i dag har bestått av praksisrapportskriving på skolen. ja, HELE dagen gikk til det! fikk gudskjelov sluttet en time før vi egentlig skulle, creds til lærern som aldri møtte opp! snart er det trening, om jeg er ladd, nei, det er en helt annen sak.

Ingen kommentarer: