lørdag 18. april 2009

surpriseparty og vestfossencup.

jeaz, i går var jeg på supriseparty til camilla. silje, siri, andrea og jeg var servitører og ryddetjeneste hele kvelden, men fikk selvfølgelig lov til å bli med når vi ikke hadde noe annet å gjøre :D så da drakk vi litt, skal prøve å få kastet inn noen bilder senere. jeg hadde jo lagt kamera mitt til lading 2 timer før jeg dro på bursdagen. men da jeg skulle bruke det, blinket det på 0 batteri. ble så sur! fikk tatt 3-4 bilder eller noe, ogsååå forsvant alt :) supert. flott. herlig. jeah, u know. anyways, det var utrolig koselig, camilla ble skikkelig overrasket :D det var et band der også, som spilte en del sanger, både gamle og nye. jeg føler så liite for å blogge i dag, så derfor kommer det ikke så mye, og derfor er den heller ikke interresant.

idag har jeg dømt under vestfossen cup. kanskje derfor jeg ikke orker å blogge, er så jæla sliten :p dømt i 6 timer, bare jenter og gutter 9/10. jævla kjedelig, men også ganske koselig, de er jo så søte når de er så små :D skal dømme samme årsklassen i morgen også, jiiihaaa!
jeap, men jeg orker seriøst ikke skrive mer - kommer kanskje et bedre innlegg i kveld, ellers kommer det nok ett i morgen :)

ha en fin lørdagskveld! :)

Ingen kommentarer: