onsdag 22. april 2009

days goes by

yoyoyo, helgen var over, og det er også halve uken! shait.
i dette innlegget skal jeg egentlig bare kaste med noen bilder fra det som har skjedd siden fredag.
fredag var det surpriseparty for camilla.
lørdag og søndag bestod av dømming - vestfossen cup.
mandag var det tid for jobb - og vi fikk vite at vi skal til stavanger i helgen! :D noe jeg gleder meg særdeles mye til! drar i morgen :D skal bli utrolig gøy og komme til et sted vi aldri har vært før :D
tirsdag besto av skole, håndballtrening og shopping.
mens i dag har jeg vært på skolen, jeg må ut å shoppe reiseflasker nå, skal jo ta fly, så kan ikke ha med all verden. så må jeg pakke senere i kveld, før jeg vier livet mitt til paradise ;D
var forresten dritkult at mats kom inn igjen, men det var druse surt at aleks måtte ut.
jepzzzzz, her kommer noen bilder.


surprisepartyet. vi var servitøser og temaet var joggedress.
sjekk den nydelige kiden til høyre.


besteguttene våre fikk G14-finaler :) vi er kjempe stolte av dere!


klærne vi har siklet etter i evigheter, som vi endelig har fått grunnet NM i stavanger :D


shopping :D søteste t-skjorten.

blogges. ;*

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg liker ikke at du skal dra fra meg : ((((((
Men god tur, SAVN MEG!!!! <3 Jeg vet jeg kommer til å savne deg ;*