torsdag 7. mai 2009

jakten på den forsvunnede korken.

hei åg halo
jeg har da mistet korken til fundation min, og det er skikkelig krise! og da mener jeg, SKIKKELIG. eller, det er kanskje ikke så farlig? vetsj om fundation tørker ut eller ikke. ANYWAYS, i dag hadde jeg dobbel kjøretime for første gang. det var så utrolig digg. vi skulle fortsette å øve litt på bakkestart, så skulle vi øve på krypkjøring. han syns jeg var veldig flink på krypkjøring btw :D:D:D:D:D:D så spurte han om jeg hadde kjørt på motorvei før. og det har jeg, så jeg sa ja. da rakk vi også en tur på motorveien, noe han syns gikk dritbra! neste fredag skal jeg ha veiledningstime - da skal han kun si hvor jeg skal kjøre, ikke hva jeg skal gjøre. så sa han at om det gikk bra på veiledningstimen, er det bare å melde meg opp til glattkjøring. driiita kult :D jeg holdt på å krasje btw, men det var ikke min skyld, så sjåførlærern bare og lo og sa - jaja, man skal se mye rart! :D han mente han idioten som holdt på å kjøre på meg liksom. senere spurte han meg om jeg ble nervøs da det skjedde, så svarte jeg - neh, du har jo pedaler du også! :D da er vi 2 om å bremse liksom. u see? :D jeddååå, så jeg håper jeg har lappen i løpet av året. det hadde vært digg. nå sitter jeg på pcn, hallaiiiiiiiiz. skal kanskje på vita senere og tsjååååppe. :D:D:D:D:D:D jepz. men heisann, dere får kose dere liksom. og si i fra hvis dere finner korken min!!!!!!

Ingen kommentarer: