onsdag 6. mai 2009

bakkestart

idag hadde jeg kjøretime igjen og det var på tide å øve på bakkestart. jeg har aldri prøvd det før, men ærlig talt så var det neste lettere å starte bilen på flat grund. hehehe, han var kjempe fornøyd hvertfall og sa; jasså, begynner å bli litt kar nå? ;) hahaha. jeg digger kjørelærern min. han er så jæla kul og jeg kunne seriøst ikke fått en bedre kjørelærer. jeg har vært en av de heldige.
anyways, jeg har jo også vært på skolen. så etter kjøretimen min skulle vi ha gym - egentrening, noe som endte i at vi satt å snakket med gymlærern. hahah, gymlærern vår er liek 22 år eller noe og gir egentlig litt faen. digger han også btw. HEHE. ok.
nå sitter jeg her og blogger til dere, fifan, jeg er snill. jeg skal straks på gulskogen senter og kikke litt, fikk jo gavekort fra jobben såå.. etter det er det trening, og etter det igjen er det paradise hotel. WOHO!
slik har jeg sett ut i dag, og du kan jo bare gjette hvor t-skjorten er fra..

Ingen kommentarer: