mandag 4. mai 2009

russetid

jeg kan forresten fortelle om gårsdagen siden jeg ikke har noe å gjøre allikevel. HEAEH! (i)
jeap, da klokken var rundt 3, vandret jeg ned til byen for å treffe Kim, Ida og Martine. Ida var på apoteket i flere år, så vi andre 3 satt ute på en benk og ventet. en del kids kom bortom og skulle ha russekort, kim hadde selvfølgelig ingen så da ble det dobbelt opp på meg. tjohei. jeg joinet ida en tur på apoteket. da jeg kom inn hadde hun nr 43, og de var på nr 30. hun hadde allerede stått der inne i 15 min, og tiden ble faktisk på 40 min, da hun endelig ble plinget på. er det mulig å jobbe så tregt på et apotek? man dør jo før man får hentet medisinen sin liksom. på apoteket kom det forresten ei sørpe full kjerring bort og spurte om 2 russekort til barnebarna sine. stakkars barnebarn..
da ida endelig ble ferdig på apoteket gikk vi bort til fontenen - hvor jeg traff hassan, en dude i klassen. vi avvekslet russekort med hverandre, før me and my gang gikk videre til andre siden av fontenen som står plassert midt på torget. her poset jeg og kim litt i russebuksen vår (bilder kommer når jeg kommer hjem og får lastet de opp). så satt vi der i en halvtimes tid før martine stakk i minibanken - lykkelig kom hun med "12 kr". hahah. så ringte hun moren sin og spurte om hun kunne sette inn hele 30 kr, så hun hadde nok til en brus. vi valset bort på McDonalds og kjøpte oss litt mat, martine hadde faktisk fått 100 kr :oooooooooo sååe, satt vi på Mc'ern i en halvtime eller noe før ida skulle ta bussen. jeg satte meg rett ned på bakken mens vi ventet, og småkids strømmet bort, mon tro det var fordi at jeg var like høy som de og ikke så så farlig ut der og da? :D tss. anyways, etter at ida dro, stakk vi på narvesen hvor jeg måtte kjøpe røyk til martine. 18års aldersgrense. KREMT. heh.

senere dro vi hjem til kim, hvor vi så filmen "en hushjelp til besvær", faktisk jæla rå. kan lett se den igjen liksom.

da klokken nærmet seg kvart på 9 var det på tide å rusle hjemover. jeg var hjemme rundt halv ti, ganske langt å gå fra kim og hjem -) spiste litt og la meg rett og slett i sengs. WUHU.

nå sitter jeg fortsatt på jobb. 2 og en halv time igjen til praksisperioden er over. WEEEEEEE. har en følelse av at de to timene kommer til å gå like langt som en snegle herifra til frankrike. menokiiiiiiiii, tenker frem mot trening og paradise i kveld <3

Ingen kommentarer: