mandag 4. mai 2009

siste praksisdag + surprise.

jæla kjekt. rett før jeg skulle gå fra jobben i dag, så fikk jeg en konvolutt av nina (sjefen). så takket hun for alt og sånt, jeg tenkte jo det bare var en konvolutt med et kort med noen roser utenpå hvor det sto - takk for samarbeidet eller noe. så jeg satte det bare fra meg og sa, tusen takk. så koselig :)
så var hun på vei ut døren og da tok jeg tak i det, kjente at det var tyngre enn et vanlig blomsterkort. åpnet konvolutten og så at det ikke var noe kort, det var et gavekort. da var det jo forsåvidt et kort. menja, you read me.
det var et gavekort på kr 500 hos steen og strøm, og det sto følgende;
Til Yasemin.
Tusen takk for god hjelp.
Håper du har lært noe nytt også, selv om arbeidsoppgavene kanskje har blitt litt enformige.
Lykke til videre!
Fra alle oss i Air Liquide.


Det her var jo KJEMPE søtt - fikk jo faktisk lyst til å jobbe der lengre. men det skal jeg altså ikke. kanskje en gang i fremtiden? hvem vet?

Ingen kommentarer: