lørdag 2. mai 2009

til alle russ - 2 for 1, så har dere rent tøy til i morgen!

idag har jeg vært på shoppiiiing. wuhu. først dro vi til sandvika på sportshuset. her traff jeg cecilie benden, woho. så vi gikk å surret rundt sammen, og da kids spurte meg om russekort svarte hun med - JEG FIKK OGSÅ!! hahah. søta. yeap, vi tuslet vel rundt der i en time sammen eller noe, før vi dro videre til smart club. jaggu kom benden dit også ;p hahah. men da hadde de dårlig tid, så de måtte bare løpe forbi oss. anyways, jeg fant meg dritfete sko der, FILA-sko faktisk. et utrolig gammelt merke som kanskje kommer tilbake igjen? likte iaf skoene, så jeg måtte selvfølgelig kjøpe med meg de. har jeg brukt for de? nei. ikke spør hvorfor jeg kjøpte de, det er bare sånn jeg er.

så slik så de ut liksaaaaam.

deretter stakk vi en tur til liertoppen, spiste på MCDONALDS!!!!!! NAM! elsker seriøst den maten. delte ut aloooootz med russekort der. hahah, helvete. så stakk jeg opp og kikket litt, første jeg så da jeg kom til bik bok var et hvitt A4-ark med sort skrift - til alle russ - 2 for 1, så har dere rent tøy til i morgen! JÆVLIG GREIT LIKSOM!! :D Her får vi 2 for 1 fordi vi ikke skifter bukse. selvfølgelig droppet jeg innom her og fant meg selvfølgelig noe.

så i stede for å betale 198 for disse to plaggene, betalte jeg bare 99,-
jævlig greit, gleder meg til å være russ neste år også :)

nå sitter jeg ute på verandaen, på putekassen faktisk, med en øl og litt musikk - venter egentlig på å dra ned til fjordparken til resten av russen, hvor jeg forresten var natt til 1. mai også, men husker dessverre ikke en dritt, for de søte vennene mine hadde med seg hjemmebrent og de koste seg ved å helle dette oppi mine varer. elsker dere. XoXo. i dag er det forsåvidt ganske kaldt, så jeg er ikke 100 % sikker på om jeg orker å gå ut i dag. 2. mai og jeg er allerede sliten etter feiringen. hahah. niz.

jeg har forresten blitt utrolig glad i russebuksen min, jeg digger den - og skjønner ikke problemet til folk som hater den. kunne gått med den resten av livet om nødvendig, bortsett fra at den lukter en blanding av øl, hjemmebrent og mcdonaldsmat. men det er jo greit.


slik så norges kuleste russ ut i dag. YO

Ingen kommentarer: