torsdag 30. april 2009

hva vil alle barna?

idag var jeg på skolen, før jeg stakk hjem for å fikse russebuksen min. da jeg var på vei ned til hallen for å trene j10, ble jeg stoppet av en haug med småunger. det tok litt tid før jeg skjønte hva alle de små ville - de ville ha russekort. selvfølgelig ville de det, jeg var jo RUSS. husker selv tiden fra da jeg var liten. jeg skulle alltid ha russekort! kids kom løpende fra alle kanter, og jeg holdt på å bli overfalt, en time senere måtte jeg faktisk si - sorry, jeg har ikke fler. jeg har jo fler hjemme såklart, men hadde ikke fler der og da. men var ganske smud though. senere måtte jeg pose for mamma. yo.


ikke bry dere om at bena ser fucked ut, det er bare buksa som er syyykt svær ;p

anyways, på tirsdag hadde jeg min første kjøretime. jæla kult, og jeg er superfornøyd med kjørelærern min - nesten like fornøyd som han var med meg. høhøhø. han likte at jeg giret på eget initiativ. det er kult.

jeg kjørte faktisk rundt i Audi A4, gærrrr. den bilen er smashing hawt! liker'n.

butkej, på skolen i dag, så så jeg slik ut;

så, fra nå av, kommer dere bare til å se meg i russeklær og det kommer til å bli lite blogging! TJOHEI!!11

1 kommentar:

Siljemt sa...

Eeeeeey, dritsøt jo!
DU HAR MED Å SENDE RUSSEKORT VEITDU. Ellers kommer jeg å ber kidsa overfalle deg ^^,