torsdag 23. april 2009

klar for avreise.

yeees! da er jeg endelig ferdig med å pakke til stavangerturen. bagen min veier rundt 20 kg, og jeg gleder meg til å gå å slepe den rundt på flyplassen :)) blir gudskjelov kjørt til flyplassen, så vi slipper å drasse bagene med på en buss. creds til tor-roger for dét! i går kjøpte jeg meg forresten kjole!!!!11111

jeg elsker den, og selvfølgelig ligger den nedpakket i bagen min med mine herlig guess-sko :D herregud, jeg gleder meg. er kun noen få par som skal dømme i morgen, og jeg håper at vi slipper og dømme i morgen og i stede få en HEL dag i Stavanger!!

om halvannen time, så må jeg tutle ned til Caroline, men først er det middag.
jeg håper så inderlig at jeg har fått med alt jeg trenger. jeg kommer heller ikke til å dø, for jeg har med meg 2 fulle snusbokser. forresten så fant pappa ut at jeg snuset i går. HEEEEEEEEEEEHE. stilig. mamma sitter å skravler til meg i bakgrunnen når jeg skriver det her, jeg sitter og rister på hodet og nikker bare, og sier - MHM. det er vel fult umulig å holde kjeft.................... anyways, jeg er kjempe klar til å dra! mangler bare penger fra pappa, men han kommer vel bare til å si - nope, du snuser. hahah. nå gleder jeg meg til middag, for jeg er så syk sulten, såååjeah! skal ta masse bilder i stavanger - av kjekke gutter, dømming, kjekke gutter, litt rundt i stavanger oog kjekke gutter. heah :D kjenner så mange som skal dit, blir så gøøøøy!

jeap, jeg stakk tidlig fra skolen i dag, skulle ha svømming som fordypningsfag i dag, men jeg måtte hjem å pakke. BOO YA. okiiii, så slik ser jeg ut i dag.

fikk mye creds av lærerne i dag for at jeg var så fin og fargerik. koselig det :D



Solbriller - Beltespenner.com
Skjerf - Cubus
Tee - H&M
Topp (rosa) - H&M
Matchene armebånd - Lindex
Klokke - Nixon
Chinos - Bik bok
Sko - Tommy Hilfiger

though, jeg tror ikke jeg får blogget før jeg kommer hjem igjen! Jeg er borte til mandag, såååå. miss me :D

1 kommentar:

Siljemt sa...

I miss you already :(

Men supercute kjole da duu! :)

Jeg er forresten oppi kofferten din.
Have fun der nedii. Jeg skal ha alle detaljer med deg når du kommer hjem! :)

Haha og forresten - GOGO Yas' dad :D Stakkars mann, finner ut at du snuser, NÅ..? :(