tirsdag 28. april 2009

nm09

det innlegget her kommer sykt tregt, men anyways, bedre sent enn aldri - er det ikke det de sier? nå skal jeg prøve å gjøre en lang helg kort.

okiii, på torsdag skulle jeg til Stavanger, jeg skulle dømme norgesmesterskap! klokken 4 var avreisen fra Drammen, og flyet skulle gå klokken 1830.
da vi var fremme på flyplassen droppet vi bagene våre - min på 18 kg. hahah, heisann. 3 kg ekstra og jeg måtte ha betalt, godt jeg la igjen resten av klærne hjemme. vi gikk igjennom stargaten og slapp gudskjelov å ta av oss skoene. det er så krise når man må det. vi gikk å satte oss i noen massasjestoler som sto der, men man måtte betale, så da gikk vi heller en tur på do før vi satte oss på cafeen, hvor vi kjøpte kaffe og pølse. jeg aner ikke hvor mange ganger jeg måtte gjenta ting til dama som sto bak kassen - japaneser, sant. "jai kåme til nårge får å få penger men jai ike snake nårsk" ok. da klokken var 1800 begynte boardingen og jeg og caroline sto ganske langt fremme i køen. vi kom ut og så at vi skulle kjøre med propellfly...............

men faktisk, så var det den beste flyturen jeg har opplevd! vi landet på sola i stavanger 1905 eller noe og ble hentet der av onkelen til moren til caroline, som igjen bor i stavanger. vi bodde hos disse denne natten. fikk pizza og satt og skravlet til klokken var halv 3. jeg og caroline var på rommet innimellom for å finne ut hvor hallen var og diverse. vi fant også nr til eivind, for vi ville møte han og arild når vi først var i stavanger :D som sagt, så tok vi kvelden rundt halv 3, og vi savnet lynkjapt!

klokken var 0900 da mobilen borret seg gjennom de rosa sommerfuglene. på tide å stå opp. vi dusjet, kledde på oss og spiste frokost før det bar i vei ned til hotellet og sentrum! vi sjekket inn på hotellet; rommet var ikke klart enda, så vi satte bare bagasjen innpå et rom de kalte for PAN. jeanete og cecilie var allerede fremme, så vi møtte de i resepsjonen. deretter skulle vi i sentrum :D fant søte briller som vi selvfølgelig måtte kjøpe OG manu- og rbkarmbånd.
fy faen som folk glodde og vi elsket det :D folk spurte oss om hvor vi hadde kjøpt de og sånt, her kommer vi fra drammen og er i stavanger for første gang, og folk spør OSS om hvor vi har kjøpt de?!?!?!??!?!?!? ja, vi vet hvor vi har kjøpt de, men har de virkelig ikke sett de før??

sykt heldige med dette bildet, though


dagen fortsatte med en solo på dickens. klokken 1400 var det klart for dommermøte og klokken 1700 var det klart for dømming. caroline og jeg hadde den første kampen. utrolig fin sjanse til å vise seg frem tenkte vi. haha, kampen gikk så dårlig at det er ikke noe å snakke om en gang.
da vi kom opp i dommerrommet etterpå hadde thomas og lasse kommet :D fikk en utrolig god klem før vi gikk å så ROS-kampen. etter den skulle thomas og lasse, så da så vi på dem. deretter tok vi minibussen sammen med resten av dommerne hjem, selvsagt var det ikke plass til thomas, så han endte opp på fanget mitt. heaeh! søtis.
på kvelden var det klart for byen. det første vi så var to platinablonde jenter som hadde en skikkelig chickfight! hahaha, vi hørte og så et SKIKKELIG jenteklaps, med flat hånd, før hun ene la hun andre i bakken. de lugget hverandre og kalte hverandre hore og fitte. alle sto rundt og så på, men da purken kom, skulle selvsagt alle hjelpe til :DDD var ute til klokken var rundt 2, før vi jeg og caroline stakk på rommet til thomas og lasse, hvor vi så film. men vi ble så sykt trøtte, at vi gikk like kjapt som vi kom :)

tilogmed LASSE ble trøtt liksom :)

dagen etter skulle vi opp klokken 0900 for å spise frokost, da hadde allerede alle de andre dratt. vi dro sammen med joakim og millitærigai (heahe) til hallen, for de visste ikke hvor hallen var. vi dømte 2 kamper, og det gikk ganske bra, så vi fikk en ekstra på kvelden.

etter kampene dro vi tilbake til hotellet og så ut på byen igjen. jeg og lasse gikk å holdt hverandre i hånden, utrolig koselig (a) HAN ER SØT, JAKKKKKKK. så satte vi oss på en benk litt senere, og da satte han seg på fanget mitt, OG DET VAR SÅ DIGG, FOR HAN VAR SÅ VARM, OG JEG VAR SÅ KALD. read me? fin sammenheng liksom. han varmet hendene under lårene mine, han varmet lårene mine. HEY, great match! jeg liker å ha gutter på fanget, det er koselig! vi fant en utrolig koselig og søt sti forresten, skikkelig romantisk, så caroline, jeg, lasse og thomas tok turen oppover. lasse og jeg hånd i hånd. HAHA, VI ER SØTE - cup er cup! senere møtte vi ivar. jeg har kjent han i 5 år eller noe, men første gang jeg møter han. hahah, han digget meg.


så dro vi tilbake på hotellet og la oss da klokken var halv 3.

neste morgen var det opp klokken 0900 igjen for å spise frokost. dog, denne dagen fikk vi spise med samene, koseliiiig :D vi hadde 1 kamp - bronsefinale. kampen gikk utrolig bra! vi spiste, dusjet og var klare for å se på finalen. selvfølgelig hadde brian og per fått guttefinalen. de er sjetgode! så vi satt og så på de. vi satt på gulvet med tribunen som ryggstøtte, så kom thomas og satte seg foran meg, EG SÅ IKKJE NOE, så da ba jeg han pose. så jeg tok 18 bilder av han. hahaha.

dritsøt liksom.

i pausen gikk vi for å se hvordan det gikk til med bronsefinalen.
og det så slik ut..

de hadde nettopp vunnet for å si det slik ;p

da vi kom tilbake drev lasse med ball sammen med småkids. dritsøtt :D

ellers, så gikk søndagen ut på å sitte på flyplassen i 3 timer, gørrkjedelig. værste flyturen tilbake med masse turbulens og shit, men vi overlevde!
savner den helgen her så syyyykt, gleder meg utrolig mye til neste gang jeg møter lasse og thomas. jeg digger de!

Ingen kommentarer: