tirsdag 5. mai 2009

ronaldo, min brevdue.

nå er jeg akkurat ferdig med å skrive ferdig brevene som skal sendes til ålesund og til elverum. i mens har manu-kampen surret i bakgrunnen sammen med sannhetens øyeblikk. utrolig mye å følge med på på en gang, men herregud, jeg er kvinne, så inget problem! i hvert fall, så leder manu 2-0, hvis vi ser bortifra sammenlagte resultater. ellers er det 3-0 :) hvem vinner HELE FORDØMTE CHAMPIONS LEAGUE? glory, glory sier jeg bare! så tenkte jeg at siden ronaldo sparker så jævlig hardt og sånt, så kan han sparke brevene mine av gårde, så slipper jeg å ofte 2 frimerker. HEAEH, neida :D nå er det paradise, og hvis petter vinner der og united tar seieren i kveld. så er faen meg året reddet og jeg kommer til å leve evig. men jeap. jeg skal se paradise. tudeluu!

noen som er keen på å lage banner til meg btw?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg tipper jeg elsker Ronaldo! <3 Også deg daaa ;-*

Høhø, hva slags banner skarru ha aa? :)

Yasemin. sa...

en kul en :D

Anonym sa...

JEG ER KUL, PUTT MEG DER :-D
AHahahaa, neida ^^

vetkje eg...