tirsdag 5. mai 2009

sommer og sol.

wooosh, i drammen så drukner vi snart av SOL. og jeg elsker det!
idag har jeg vært på skolen, det var en utrolig slitsom dag. men samtidig gikk den utrolig fort, så det var jo ganske greit. vi hadde 1 fremføring + en prøve. fremføringen hadde jeg ikke gjort og jeg hadde heller ikke øvd til prøven, så det får gå som det går ;p

etter skolen skulle jeg bort og trene jentene mine. der satt jo engeeeen :D woho, så vi begynte å leke litt med ballen hans, så vi satt på tribunen og skravlet mens vi håndterte ballen på flere måter. SÅ kom jo jentene. "er dere kjærester?" så laget vi opp en historie om at vi var søsken ;p marius var adoptert, kom fra kenya og var min lillebror. hahah. det første jeg ga jentene som utgangspunkt var at de skulle sjekke øya. marius har isblå øyne og jeg har så brune øyne som du kan få de til å bli. alt i alt fant vi ut at marius hadde linser. hahah. jajaja, så dikte vi opp en historie på nærmere en time tror jeg. fy fader, vi hadde det så gøy ;p så kom knut-erik som visst nok skulle ta over jentene :D fy faen, vi er ferdig liksom. no more trening med j10. herregud, så herlig :D så da stakk både jeg og caroline hjem. eller, først sto vi utenfor drammenshallen. hun, tom-andre og jeg. carro og tom-andre begynte å krangle om noe bilgreier. så da bare sa jeg ADJØ, så stakk jeg hjem :D
anyways, slik så jeg ut i dag. hey fjortiss.

forresten, så er det de nye toppene jeg kjøpte her om dagen :D wi

Ingen kommentarer: